Click here for the English Version of this blog!

marți, 22 februarie 2011

Razze- La Margini (interludiu) produced by Edward Maya

In ultimele saptamani am lucrat la un videoclip pentru formatia Razze care in acest moment nu mai exista. Este o piesa mai veche, un interlidiu de fapt, produs de Edward Maya pe vremea cand inca statea in Gorjului si nu era cunoscut in toata lumea. Albumul se numeste Mai Departe si mai contine o colaborare si cu Praetor din Veritasaga. Pentru videoclip am avut nevoie de after effects si photoshop si recunosc ca e pt prima oara cand incep sa simt cat de enervante sunt orele de randare, pt ca am avut diverse greseli si a trebuit sa iau totu de la inceput iar randatul dura cateva ore bune. Am fost nevoit sa-l randez pe putin de 3 ori si nici acum nu sunt multumit de ce a iesit, e prea intunecat si nu mi explic. In fine, acesta este videoclipul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu