Click here for the English Version of this blog!

joi, 24 februarie 2011

Profilul meu pe oDesk.com

Astazi a fost o zi mare din punct de vedere profesional. Am livrat primul meu proiect pe oDesk.com pentru un client american si satisfactia cea mai mare este ca i-a placut foarte mult.

Ce este oDesk.com? Odesk este un site/ un loc de unde poti face bani suficienti pentru a duce o viata de o calitate superioara celei pe care o  traieste toata lumea care se duce la munca 8 ore pe zi. Este un loc unde oamenii angajeaza freelanceri sa le indeplineasca diferite task-uri. Totul e pe baza de feedback, cu cat ai un feedback mai mare, cu atat ai sanse mai mari sa fii acceptat pentru interviu.
Cum se procedeaza? Angajatorul isi publica anuntul si oferta iar freelanceri aplica la oferta cu o scrisoare de intentie unica. Cei acceptati vor intra in urmatoarea etapa: interviul. La interviu se discuta sume, dead line-uri si disponibilitate. In final pot fi acceptati unu sau mai multi, difera de la proiect la proiect.
E locul perfect daca vrei sa nu ai un sef si sa duci un trai decent.


In ultimele 2 zile am lucrat la o prezentare de afacere pentru un client, iar rezultatul a fost excelent, americanului i-a placut si drept rasplata, pe langa suma oferita pe proiect am primit si feedback maxim. De ce scriu toate astea aici?  Pentru ca voi posta linkul profilului meu pe oDesk.com pentru ca cei ce sunt interesati de serviciile mele, sa poata vedea si reactia oamenilor cu care voi lucra/am lucrat.

Acesta este profilul meu:
http://www.odesk.com/users/Motion-Designer-Freelance-Video-Production_~~d5658e4a020a5267

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu