Click here for the English Version of this blog!

miercuri, 26 ianuarie 2011

The K1 Final Story 2010

In sfarsit am reusit sa termin acest proiect. Pt prima oara am incercat sa folosesc Dynamic Link-ul oferit de Adobe dar n-am reusit sa-i dau de cap. Probabil fiind proiectul prea mare (sau pt ca sursa materialului vizual era mare de 4 ore), de 7 minute, dupa ce am realizat montajul voiam sa aplic efectele si celelalte corecturi direct pe proiect (fara sa mai fiu nevoit sa dau render la ce am montat si apoi sa il bag in AE ) dar imi mergea extrem de greu si se bloca.  Pana la urma am randat si totul a iesit destul de frumos.

Pentru realizarea lui am avut nevoie de Adobe Premiere, After Effects, Adobe Photoshop si Illustrator.
Am vrut sa fie ceva frumos, sa urmeze un fir narativ, sa avem o introducere, actiune si un deznodamant. Deci sunt 7 minute care merita vazute pentru a va indragosti de K1.De mentionat ca e calitate mai slaba si nu este recomandat sa fie vazut FULL SCREEN:


2 comentarii:

  1. "....sa urmeze un fir narativ, sa avem o introducere, actiune si un deznodamant".

    Sincer, oare asta crezi ca ai facut? E dreptul tau sa visezi frumos si sa ai o parere buna despre tine, dar iti spun la modul cel mai serios ca este doar un montaj haotic, care NU urmeaza nu fir narativ despre care aminteai si despre care iti place sa crezi ca ai stiut cum sa-l prezinti, BA DIMPOTRIVA!
    Mai ai multe de invatat tinere, ti-o spune un profesionist, nu esti chiar muci, esti doar praf!
    Si nu incerc sa te jignesc sau sa te descurajez, dar mai ai multe de invatat, timp in care este de preferat, pentru a nu te mai face de ras cu afirmatii pretentioase care nu se justifica si nu se regasesc in munca ta, sa mai studiezi, sa mai experimentezi si abia apoi sa te consideri profesionist.
    Curios este ca iti mai si oferi "serviciile" in domeniu, intr-un moment in care tu inca mai bajbai.

    In alta ordine de idei, nici nu stiu de ce iti atribui atatea merite cu acest clip.
    Nu a fost filmat de tine, iar montajul, in mare parte, este cel original, tu nu ai contribuit cu mare lucru, doar ai taiat si rearanjat scene si cadre, motiv pentru care a si iesit varza aia.
    Tocmai de aceea nu este o calitate buna a imaginii, pentru ca l-ai furat cine stie de pe unde si acum doar iti atribui merite.

    Jenant! Jalnic!

    Nu ma astept sa aprobi aparitia acestui comentariu, ca doar nu ai niciun interes sa afle si ceilalti ca esti praf.
    Dar cu toate acestea, important este ca ai citit tu si ai realizat ca nu poti parea profesionist chiar in fata tuturor.

    RăspundețiȘtergere