Click here for the English Version of this blog!

miercuri, 12 ianuarie 2011

Green Laser Effect

De 2 zile tot incerc sa realizez efectul acela de laser din cluburile de house/electro. Am ajuns la un rezultat decent, am folosit doar 2 lumini laser pentru ca dureaza destul de mult randatul. Cam asta ar fi rezultatul:



Acum pentru cei care folosesc After Effects si se intreaba cum poti realiza un astfel de efect, am sa va spun pe scurt cam ce e de facut.

Aveti nevoie de un Null Object, o Camera, un Layer pe care se va aplica Trapcode Particular si un Adjustment Layer pentru Glow. Si daca vreti, o melodie pentru fundal. pam pam pam pam stiti voi..
Toate trebuie sa fie 3d!

Si le luam pe rand.
New Solid. Aplicam Trapcode Particular.  Alegem Emitter Type : Sphere ca sa avem control si la Emitter size. Apoi faceti 0 tot ce tine de Velocity iar la Emitter Size Z alegeti un numar care sa se potriveasca cu ce vreti sa realizati. Asta va insemna practic lungimea laserului. Pe urma miscorati particulele (Particle Size, eu am folosit 0.1) si alegeti ce culoare doriti. Ca sa straluceasca si sa arate cat mai real mergeti la Particle-Particle Type si alegeti Glow Sphere (No DOF) . Bun, cam asta ar fi cu particulele. Mergem mai departe.
Pe acelasi layer aplicati urmatoarele efecte: CC Vector Blur si CC Radial Blur si setati in asa fel incat laserul sa fie destul de blurat  si sa para cat mai real.

Creati un Null Object si o Camera pe care o parentati la Null. Astfel Camera va fi mai usor de controlat.
La Null object apasati R pentru a aparea coordonatele de rotatie. Apasati alt+click pe Stopwatchul de la Z Rotation si scrieti urmatoarea expresie: wiggle(3,280). Eu am folosit aceste numere. 3 reprezinta numarul de miscari pe secunda iar 280 este range-ul, adica cat de mult sa se deplaseze.

Acum camera ar trebui sa se miste dupa acest Null. Pentru mai multa culoare creati un Adjustment si aplicati Glow. Jucati-va cu efectul pana realizati ceva frumos.

Descarcati de aici proiectul pentru a va fi mai usor sa intelegeti cum a fost realizat efectul.
Descarca proiect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu